Friends

Monday, December 20, 2010

Sirap Bandung Ice Blend

hey hey hey hey

aishh x sopan plak aku ni
ASSALAMUALAIKUM
apa khabar my sweety blog ni?
sehad x??
ceh ape aku merepek nih
ish3
lame dh x update blog
mcm2 berlaku
bukan x maw update
line kureng elok
hehe

dah 2 ari kan x update
selalu update tiap2 ari
kemalasan semakin menjalar dlm tubuh ini
waahh ayat xboley blah
hahaha
dah2 merapu lgi

ari tuh aku dgn family pg umah mak long aku
kt Tmn Perling,JB
nk minta dy jd penjamin ke2 aku
alah aku kan dpt SPA
kne de 2 penjamin
then
kami g umah mak usu aku yg kt Kulai
dy de bisnes
ICE BLEND
*betul ker ejaan tu lantak la
aku order nih

*gambar hnya hiasan je

order sirap bandung ice blend
aku nih memang hantu sirap bandung
hehehe
memang dr dlu lg minat
x kesah la pape yg berkaitan sirap bandung

*warna dia x menarik minat org nk beli 
kan..kan...kan..

sepanjang masa duk uma dia
aku duk order tu je 
x mau yg lain
hehehe
seronok bebb

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)