Friends

Tuesday, December 28, 2010

Saya Blogger Johor

Assalamualaikum dan selamat er...malam or pagi
hehehe
entry kali ni semua tentang saya yang berasal dari JOHOR
nk perkenalkan diri saya lah
> nama diberi Nor Amira Syahirah Binti Jumahat
 > boleh panggil Mira
> status SINGLE... and but not available la
> cara hubungi saya melalui blog ni boleh,fb,twitter
> daerah Kota Tinggi, Johor

*ehsan google image...hehe

even Kota Tinggi pernah dilanda banjir
namun saya tetap berbangga dengan daerah kelahiran saya itu
Kota Tinggi merupakan salah 1 daerah di negeri Johor
=)

di Johor ni macam2 tempat peranginan yang ade

ni air terjun Kota Tinggi

gambaran tentang banjir yang melanda Johor a.k.a Kota Tinggi

nak story skit pasal JOHOR NEGERI TERCINTA NI

tau x ape tu?
haaa itu la laluan yang menghubungkan Malaysia dengan Singapura
yang lebih dikenali sebagai Tambak Johor

ini pula di Tanjung Piai,Pontian

ni lah bendera negeri Johor

pesta Layang2 di Pasir Gudang

if nk cerita pasal JOHOR memerlukan masa yang agak lama..
jadi search je kt Google


the end...

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)