Friends

Tuesday, December 28, 2010

KemalasanKu

Alamak aku dengar azan isyak tadi.. 
makne nye dah masuk waktu isyak bagi daerah Kota Tinggi
 dan kawasan2 yang sewaktu dengannya..hehe..
jadi DJ radio jap..(berangan lebih)..
nampaknya hari ini aku sangat2 la malas nk KEMAS barang..
*sorry mama bukan sengaja nk malas..hehe

hepp.. nk buat ape kemas barang tu? 
aiyaa.. kan jumaat ni aku dh bertolak ke KL.. 
keesokkannya aku kne dftr kt tmpat blaja aku yang baru.. 
nk tau pasal tmpat blaja aku tu pegi carik dekat entry aku yg lepas..
hehe..cri sendiri la..
sebab ape aku ckp mcm tu?
sebab aku dr pg smpai ke skrag duk BW xhbis2

*lalala.. jalan-jalan cari kawan :)

mama ckp suh aku  dengan sungguh-sungguh supaya
aku xle memalukan parents and family aku  
akak cayang mak,abah,angah,ain & semua kenkawan  :)

the end..

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)