Friends

Monday, December 13, 2010

Medical Check-Up

hari ni aku dengan mama pegi wat medical check-up
1st plan nk pg hospital sebab murah
tp membayangkan aku pernah sekali pg hospital
time nk masuk politeknik dlu
perhh.. aku x dilayan
gara-gara x bawak surat tawaran
alamak beb itu pon kecoh ar lu
gua x heran laa

then mama ajak pegi poliklinik penawar
fulamak!!
rm100 beb
mane gua nk cekau?
duit pt dah xde a.k.a stop
dlu rm90
tp services dy ok dr hospital
mau sehari aku tggu kalau buat dekat hospital tu
free memang free
tp leceh ar
gua dah le x suka tggu2 nih
TAK SUKA MENUNGGU!

sampai je kaunter tuh
akak tu tnya
nk apa??
then aku terUs tunjuk surat tawaran SPA
''ok adik kne tggu kjap ea.. mintak ic''
''nti akak panggil ok''

aku pon duduk la dgn my mum
fuh cuaca kt luar time tu hujan lebat beb
duk dlm ni pulak de aircond
walaweyhh
sejuk bangettt..

then akak tu panggil aku
surat wat urine test
aku pon p la toilet
*x kan aku nk kne ckp buat ape lak kan kalau urine test nih



x lame aku wat x-ray plak
ceh akak x pro la buat nih
2x aku kne buat
1st x jadi xtau knape
2nd time baru jd
huhu
sabar je laa

5 mnit kemudian aku masuk bilik doktor
haa.. doktor kali ni pmpuan
ye la.. dlu lelaki
segan la aku kalau dy nk check pape nti
dah check2 sume
mata,telinga,mulut,blood pressure,heart beat & etc
aku pon keluar

nurse tu kate kt aku
urine test akan keluar dlm mse 3 hari lg
kne la bersabar

then mama ajak aku pegi makan
part yg paling aku suka
hehe

OFF

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)