Friends

Monday, December 6, 2010

Selamat Sampai~

Alhamdulillah pada jam 4.10pm td
aku telah selamat sampai ke rumah
ALHAMDULILLAH2x

semalam aku berhenti rehat dekat Tapah
then pg tu kul 6.30am
abah terus check out hotel
a.k.a rumah tumpangan
tapi like hotel laa
kami da pernah g sni beberapa kali b4 ni
tu yang mcm familiar jerp
hehe

kami singgah di R&R Tapah
utk sarapan pagi plak
aku order nasi goreng + telur dadar
minum plak teh tarik kurang manis
tp manis jugak
huhu

kemudian kami mneruskan perjalanan
utk pulang ke johor
 abah singgah kt Seremban
ye la sje berhenti rehat jap

then berhenti tuk solat Zuhur
kemudian smbung balik perjalanan
aku dengan agenda aku sndiri
TIDUR~~~
sungguh lena + sakit belakang + ''sesunggut''

ehem2 pd yg pompuan tu
aku yakin anda memahami maksud sy
=.=

kami berhenti LUNCH
dekat hentian Machap
sampai pon dlm kul1 lbey
makan,makan, dan makan lagi
hahaha
mane x bdn aku makin comel
hikhikhik

kemudian smbung lg perjalanan
kami terus ke bandar Kota Tinggi
sebab aku nk keluarkan duit PTPTN aku
time sem1 dlu
mne taw da masuk yg sem2
leh aku gne
hehehehe

malangnya blum masuk lg
aku cuMa keluarkan rm200
SYUKUR la..

ok la
penat plak tgn ni menaip
t aku smbung lain post ok

DAA~

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)