Friends

Friday, December 24, 2010

Meow-meow

assalamualaikum dan selamat malam
waahh akhirnya aku dpt update jugak blog nih
lame jugak xdiupdate
ingatkan line kt umah ni ok
tp mcm line kt poli jugak
nk kne tggu tgh mlm baru laju
aishhh
tp xper selagi kudrat aku masih ade
akan ku update selama mana yg mungkin b4 aku smbung blaja nti
kalau dh start blaja dh kurang la sedikit aktiviti aku nk update blog

bz dengan study
dpt la ku mengurangkan kesedihan di hati
ewwww ni pehal plak aku nk jiwang-jiwangsss ni
geli jerkk
hahaha
ye la kalau anda prnh terbace n3 yang dlu
pernah aku menyuarakan hasrat nk lupakan SI DIA
tapi honestly susah nk lupakan dy
aku sndiri x taw kenapa

aktiviti aku pada hari ini
i mean pd 23hb Dis 2010
hanya DUDUK DI RUMAH
main game, makan, tidow, on9 fb
itu je la yang dpt aku lakukan
nk buat cmne aku blum ade lesen keta
kalau ade dh lame aku bawak keta VIVA atok aku
pg ronda2 JB tu hah

mak aku dh ingtkan dlu time b4 msuk poli lagi
sementara tggu mane2 tawaran smbung belaja
pg la amik lesen keta tuh
nti dh blaja pyh nk g blaja bwk keta
hah kesannya sekarang ni lah
padan muka aku sendiri
huhuhu
ok la nk BW jap
BW tu aper??
bg bloggers pasti taw
BLOGWALKING
jom~
zassssss***

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)