Friends

Friday, December 24, 2010

My BFF Yang Superb !!

Assalamualaikum dan selamat pagi
hari ini aku bersemangat nk updated blog
hye dear blog :)

nk tau sape insan bertuah tu

jeng.. jeng.. jeng....
Nama : Nurul Sua'aidah Bt Suharto
Umur : 18 tahun
Now stdy kat Kolej Matrikulasi Pahang
Perangai : Sewel,gile,senget,x matured..ahaha...;p

*berkawan dengan dia membuatkan aku pun seperangai dengan dia
*selalu share masalah dengan dia,dia pon (erkk.. perasan)
*dia menyukai seseorang,sama juga aku (orang lain-lain oke)
*dia lebih PANDAI dari aku =.=
*dia lagi ramai peminat..kah100 (aku tipu)
*dia BFF terBAIK yang pernah aku jmpe kat sekolah dlu
*dia jarang on9 coz LINE mcm SIPUT.. (ingat aku je kt poli dlu mcm tu..;p)
*dia anak pmpuan je dlm family
*dia ank pasangan guru
*dia ada abg angkat (ehem2..haha)
*rindu nk hang out dgn ko nenek!!haha
*bile nk mai SAKTI erk? tp adik aku pon dh hbes SPM..wtpe nk mai sne.. (kah100..gatal aku)
*always pky spec sebab rabun yg teramat (kalah aku nyer rabun)

pesanan aku untuk ko :

# be more gu-gurl skit..hehe
# lupekan yg lame, cri yg baru...erkk??(aku pon xfhm)
# nti kite kuar sesame erkk...
# papehal just text aku dear...
# miss & love u dear
# kekalkan kesengalan & kebiasaan anda suka MEMBEBEL like nenek...;p

kami kt sekola
ade program motivasi

muke budak matriks ^_^

bile dy pky spec
=.~

erk... tetibe jer,,
hehe...

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)