Friends

Friday, December 31, 2010

KL Now

assalamualaikum dan selamat petang..

wah wah...
ari ni merupakan ari terakhir dlm tahun 2010..
di kesempatan ini aku ingin mengucapkan...
SELAMAT TAHUN BARU 2011..
pada tahun baru ini juga...
aku akan mendaftarkan diri aku ke sini..
now aku berada dalam hotel dekat dengan tmpat aku daftar,,
hotel ni baru lagi..
td sempat jugak tgok tmpat aku nk belajar..
wow... level 10 & 11..
pastu smpat aku search google pasal tmpt blaja aku..
cume yg menghairankan aku kt mane tmpt tggal kami...
haa.. td dku jmpa kwan baru...
dr Kelantan & Pahang..
amik course Farmasi jugak.. :)
best2  !!


nk tahu lebih lanjut..
pg dekat laman web dia  :)

ni antara facilities dy..
actually banyak lagi..
yg best byk pasaraya berdekatan...
bank-bank pun dekat...hehehe...
ok la nk g mandi dulu..
nti aku smbung cte lagi okeh... =)


the end......

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)