Friends

Sunday, December 12, 2010

PELIK SANGAT KE BLOG AKU NIH ?



 BEN ASHAARI

1. Dari mana dapat nama blog ni?

---> ilham dari aku sendiri.. letak je la.. hehe


2. Maksud di sebalik nama blog?

---> ''aku insan biasa'' bermaksud aku sebagai manusia biasa yang tidak sempurna di muka bumi ni..ye la ne ada yg 100% perfect :D


3. Orang kuat di sebalik blog?

---> semestinya tuan punya blog ni la iaitu aku sendiri.. haha.. plus my friends :D


4. Angan2 terhadap blog?

---> Blog ni famous dan ramai followers.. hikhikhik


5. Kalau nak tuka nama blog,nak tuka nama apa?

---> err.. xpernah terfikir nk tuka nama blog   :D


6. Kalau berkemampuan nak iklan blog ni kat mana?

---> Kalau boleh kat mana yang patut.. tambah-tambah ada bloggers dari luar negara..hehe


7. Blog yang wajib disinggah setiap hari?

---> Abg Ben lah.. bnyk info taw..heeee


8.  SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA ....

---> semuanya menceritakan tentang kehidupan saya & tempat saya meluahkan perasaan  n_n


OK! SIAP!

nk join?? meh klik sini

wassalam  =)

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)