Friends

Monday, May 16, 2011

OH Tidak ! !



hei hei pompuan pehal kau nak teriak-teriak ni ? kaw hengat kaw HOTT sangad ke nak men jerit2 malam-malam ni =,= *annoying seketika.. ACT xde benda sanad pon yang nk dikecohkan... aku men GOOGLE IMAGE td.. then suddenly terGOOGLE IMAGE ini :

(Victoria & Nikhun 2PM)
* arghh so SWEET like candy.. aww.. gediks sebentar.. Nikhun ni dah la hensem + cute.. Victoria ni pulak lawa... cantekkk bangett... seswaaii la mereka ni :)

pic mereka berdua lagi.. time ni kalau x silap dlm cite WE GOT MARRIED :), if i'm not mistaken...*xpenah tgok cite tue.. HAHA!

haa ni memang dlm citer tu... *nerd gle mke Nikhun but u're still handsome 



another couple :

WY wif IU :)

dalam Dream High mereka digandingkan.. SUMPAH, kalau Cik Zaza xkenalkan aku dgn drama ni, xde la aku admired gler kt WY ni... 
pasal WY pulak.. aku xtau la kenapa dlm banyak2 penyanyi Korea yg tgh top sekarang like SuJu, 2PM, Big Bang, Shinee, SS501, 2AM, etc... aku lagi minat kt 2PM sebab ade WY :))

*see kan comel WY

*cute sanaddd

BUT !!

aku dah tambah lagi koleksi admirer aku.. HEHE ^_^





ok stop it ! itu la Kim Bum yang berlakon dlm BOF a.k.a Boys Over Flower..
see even dlm cite tu ade Kim Hyun Jung & Lee Min Ho yg memang hensem, tp aku tetap admirer dy ni... ^_^

tapi ape2 pon... WY tetap di hati ku.. huhuhuhuhu


tgk je la kt blog aku penuh gamba WY  ^_^


notalelahkejap : mata mngantuk, esok je la sembung study =,=

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)