Friends

Thursday, May 5, 2011

Kecewa + Sedih + xde perasaan + biasa2 je

assalamualaikum dan selamat pagi
ehem ehem ce teka ce teka
apehal aku nak suruh korang teka pulak ni
actually pagi tadi aku dpt PANGGILAN HANGIT HANGUSSS sume la
dr Papa V
bila naik je num yg x dikenali
aku malas la nk jawab kan
dah la menggangu time tido aku *padahal dah kul9 dasar anak dara bangun lambat
tp dengan malas nya aku pon mengangkat calling itu
mana tau urgent ke kan
maka terjadi lah dialog ini ::

caller :: Hello
me    :: Hello
caller :: ini Nol Amila Syahilah ye
me :: yup
caller :: ini Mr Lo dr ICAN. U dah failed! *OMG! dlm pale otak aku ingat sume failed!!
           U failed biochemistry.. so u kne dtg untuk supplementary
me :: (dalam hati not all failed) ok ok..
caller :: so U kne dtg kolej untuk kelas and exam.. U book ticket balik sini aa.. 9hb kne dtg kolej jumpa saya *Hei x hingin nk jumpa kau
me :: OOh  i see.. thank you..

*memutuskan talian telefon dan sambung ZZZZZZZ

ok korang sume dah tau aku failed 1 paper yee
BIOCHEMISTRY
seingat aku memang aku x target tinggi pun
paper 1st day exam kot
yang aku agak terkilan get D+
tp xtahu markah dy berapa
hurmm redha je la kan
maybe ade hikmah nye

and aku dah beli tiket balik KL 9hb
haha patut 8hb balik
tp oleh kerana aku akan berkeseorangan nti
baik aku balik 9hb
dengan siapa
itu rahsia
wakakaaka

xpe la nak buat macam mana kan
kita kne terima ape yg tersurat utk kita
so pas ni aku kne study elok2 utk 2nd exam
i'll sit 4 2nd exam BIOCHEMISTRY :))

notakakipenatshopping : WISH ME LUCK GUYS :)

1 comment:

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)