Friends

Friday, May 27, 2011

Lama Jua~



Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. serta selamat pagi.. sebab sekarang dah pukul 2.42am.. Waah, mata aku x mengantuk pulak.. yeye je status fb mata mengantuk tmbh hujan jap td.. sebab before tu asyik main game je manjang.. hurmm.. lame jgak x singgah blog ni.. seminggu la kot.. bukan x nak update blog.. tp line tmpt aku ni kurang bagus.. kalau nk line BAEKKK punya kne tunggu tgh mlm + pagi2.. haa mcm sekarang ni.. kalau x, kirim salam je la nk on9.. heii kire bersyukur taw de line.. ade tmpt xde line langsung..
so ape aktiviti aku sepanjang duk kt rumah ni ??

but aku bukan kaki shopping pun.. stakat cuci mata jew

 
dah addicted dgn K-POP
auwww~~

kewajipan.. kalau x mati aku dah.. huhu


ni lagi 1.. wajib taw.. tp kalau kt umah aku akan tido awal.. tp mcm skrg ni lain la hal nya.. biasa nya dlm kul 11 @ before 12 aku dh membuta sbb malas nk on9... ^_^

dengar kata elaun bulan ni dah masuk.. but aku malas nk check.. tp aku nak belanja family aku nti before aku kne balik "sangkar emas".. hahaha
aku akan naik sem2 mulai 6 Jun nti.. waa... dah nak sem2 dah.. kejap je kan... =)

ok la semua, buat masa ni smpai di sini dulu... @_@


notaataskatil : nak blogwalking jap.. rindu~



No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)