Friends

Tuesday, May 3, 2011

Day 1 -10 Things About ME





selamat kembali ^_^
aku jumpa ni time jalan2 blogwalking td di blog INI

so thats 10 things about me : ~
Nor Amira Syahirah


1... Nama penuh a.k.a dalam i/c diberi Nor Amira Syahirah Binti Jumahat yang bermaksud Cahaya Puteri Yang Terkenal @ Termasyhur ^_^

2... Aku dilahirkan pada 07 Januari 1992 di Hospital Daerah Kota Tinggi.. so korang kira la umur aku sekarang ni berapa ??

3.. Mendapat pendidikan di Sek Kebangsaan Seri Aman (drjh1-6).. kemudian menyambung ke Sek. Men Sains Kota Tinggi, Bdr Penawar (F1-F5)

4.. Aku memang orang negeri JOHOR ^_^ family mak abah aku pun Johor jugak...

5.. Got 3 siblings including me.. semua perempuan.. kan best kalau ade adik lelaki.. boleh aku buli..HAHA

6.. Pernah belajar 1 sem di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin dlm jurusan Teknologi Maklumat (Rangkaian).. even aku dulu budak sains tulen, tp aku minat gak IT ni...


7.. And now aku blaja kt Integrated College of Allied Health and Nursing dlm bidang Farmasi under KKM.. tiap2 bulan elaun masyukkk!! =)
ICAN ni antara kolej swasta... tp aku masuk x bayar pun.. hehe

8.. Aku mudah mebgalirkan air mata kalau tengok cite hindustan =(

9... I'm STILL SINGLE... malas nak pk pasal partner2 buat mase sekarang.. selesa SINGLE =)

10.. Nak habiskan study dulu, baru pk perkara lain *_*

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)