Friends

Tuesday, May 3, 2011

Kepuasan





assalamualaikum dan selamat....mlm @ pagi
eh, dah kul 1:30am
lame kan aku x berblogging
act dah mengantuk tahap babun
BUT i'm not babun
saje menggedikkan mate nk tido lambat
alah setakat kul3-4 pg xde hal laa
aku pernah tido lewat mlm
dlm minggu exam
FINAL EXAM kot
bukan sebarang exam

belum terlambat lagi aku nk gtaw
yang aku dah habis FINAL EXAM
lupa nk buat entry pasal tu
al-mklumlah xde mood nk blogging
semua diabaikan
aku habis exam kne stay seminggu lg
u noe what?
AKTIVITY WEEK =.=
grrrrr malas nk join tp TERPAKSE join jugak
and aku dah join dah pon
malas la nak cerita

tapi yang aku nak cerita sikit ni
kami sekelas pg Pameran Buku Antarabangsa kt PWTC
aku punya la borong 6 NOVEL

*UNGU KARMILA - Ramlee Awang Murshid

*SEMANGAT HUTAN - Ramlee Awang Murshid

*PENUNGGU RIMBA TOMBIRUO - Ramlee Awang Murshed

*JANGAN BILANG BENCI - Muna Mahira

*CUCUR BAWANG & KOPI 'O' - Hasrudi Jawawi

*VALENTINA NERVOSA - Nurul Syahida

plus 3 komik yg aku beli kt KLCC ari tu :

#Bumbung Cinta Kita
#Bebunga Cinta Rakka-chan
#Kirana Cinta Pertama


ingat nak beli ini ::


KEPUASAN aku nak habiskan semua novel + komik ni
dlm mase 3 minggu
so far 2 novel suku +1 komik dah habis
kalau semua dah habis
MAYBE akan beli yg baru
hehehe
ape yg penting ??
mama x ckp pape ^_^

ape lagi yg aku akan buat cuti 3 minggu ni ?
akan ku manfaatkan bebetol
next 3 weeks dah naik sem2
ntah mcm mane tah result aku exam ari tu =.=


p/s : wish me get the good result..
     : to my " beloved " college xpayh susah2 call 4 supplementary.. HEHE...


No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)