Friends

Thursday, May 5, 2011

Day 2 -10 Things I Love




Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia...
Korang dah baca tajuk di atas mesti dah faham kan...
1,2,3 GO!!


1) My family & frends la yang utama :)



2) Teddy bear.. Yeaa sesiapa yg mengenali aku akan mengetahui bahawa aku ni addicted & syg kpd teddy bear.. x kira la warna ape.. saiz ape.. janji teddy bear :)

*macam ni bole

* ini pun ok ^_^

3) k-pop songs & of course la artis nya sekali.. like 2PM, SuJu, Big Bang, Shinee, Beast etc... lagu2 dyorang best woo.. sampai aku ADDICTED dgn mereka2 ni sume.. even skrg makin bertambah group2 baru. tapi aku tetap dengan WOOYOUNG 2PM aku :)

*my Wooyoung :)

4) BLUE colour of course.. kalau tgok my background blog pun dah tau kan.. major my brg warna biru.. biru ni menenangkan ^_^

*best nye ade ros biru

 5) love to cooking ^_^ even duk asrama dr F1-F5.. and them masuk plak PLKN.. and now jauh lagi kt KL.. tau la jugak memasak sikit2.. kalau de mase lapang, try blaja masak dgn my mum :)

*mcm ni la kot gamak nya kalau aku kt dapur


*ahaha cooking academy dah khatam dah lama

6) Eating... :P bg je dekat aku sume makanan.. confirm habis licin.. tp aku bukan melantak ok.. makan dengan sopan.. sebab kdg2 kalau kuar makan dgn roomate aku, ape yg dyorang x makan akan aku yang clearkan.. hehehe


*alahai comey kalau lapar jangan mcm u sekali gaya nya 


*eh eh jangan dengki dia nak makan 

7) Baca novel.. give me apa2 je novel... pasti akan aku baca dengan penuh penghayatan seperti sekarang la.. ari tu g PBAKL kt PWTC.. aku borong 6 novel... memang gile2 novel dr sekolah rendah lpas UPSR.. :)



*like this

8) to study last minute... just look at my result. 1 failed =(

9) to sleep late every night just like now =)

10) wake up late after Subuh.. ish3 x bagus perangai ni taw..




DONE! =)


No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)