Friends

Friday, January 7, 2011

Orientasi ICAN Intake Jan 2011

assalamualaikum dan selamat malam...
akhirnya tamat sudah orientasi aku...
aku sekarang telah rasmi menjdi student of ICAN College..
kami start orientasi 3hb Jan 2011...
actually aktiviti kami lebih kpd taklimat..
kolej ni pun baru lagi..
kami batch yang ke3...
coursemate aku ade 40 org kesemua nya...
7 boys and 33 girls..
huhu...
ktorg nk ke kolej hanya berjalan kaki..
ade la lebih kurang 10-15 minit...
biase la kalau orientasi ni...
mcm2 aktiviti dilakukan...
pembelajaran kt sini sume gune bahasa Inggeris.. =.=
mula dengan briefing pasal kolej...
hostel,security,examination..
bla..bla...bla...

*time ni mengantuk yang amat...zzzzzzz

tp bila sesi ptg...
kami diambil alih oleh fasilitator a.k.a senior..
padahal ade yang sebaya je  :)
ktorng dibahagikan dengan 6 kumpulan..
dan aku diletakkan dlm kumpulan 6..
jmpe la member dr Kelantan,tgganu,Kdah,KL,Melaka...
mcm2 ragam aku jmpe..
yang pemalu nye lain..
yang confident nye lain..
yg speaking ''telor'' nye lain..
hehehehe...
tp seronok sebab kami gabung dak farmasi dgn dak nursing..
so kami kenal rakan sekolej even x secourse...

biasa la kan dlm mane2 orientasi last part msti de prsembahan...
so group aku dpt tajuk ''NURSING''
mule2 mcm nk mati pk idea nk buat drama ape..
last2 kami mntak tolong fasi + groupmate..
terhasillah drama kami...
akhirnya terpilih untuk buat persembahan depan VIP...
and menang persembahan terbaik  =)

alhamdulillah~~
tamat dah orientasi...huhu


p/s : ni la orientasi paling rileks aku pernah jumpa sepanjang hidup aku  :)



No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)