Friends

Saturday, January 1, 2011

New Life




assalamualaikum dan selamat malam semua...
fuhh.. hari ni sangat2 letih..
ini pun bru dpt on9 dengan aman...
dr pg sampai lah ke ptg aku bz dengan pendaftaran...
nasib baik la orientasi mula hari ISNIN..
dapatla kami2 rehat kemas RUMAH...
nak tau sebab ape aku panggil RUMAH..
now kami ditempatkan di Pandan Villa..
sebuah kondominium yg disewa khas utk student ICAN...
1 rumah ni ade 3 bilik...
aku sebilik dgn bdk Kelantan,Melaka & Selangor...
housemate aku sume budak farmasi...
jadi kami xd masalah kalau nk study  :)
rumah ni ade 5 Malay & 7 Indian...
upss... lupa nk gtau blok ape...
hehehe...
dpt blok 1 no rumah 1207..
kire tingkat 12 la...huuu...
totally kondo ni ade 25 tingkat...wow!!
gayat kot...
td pg rumah warden ktorg tgkat 20..
perhh.. gayat yg amat  =.=
tp kolej kami dekat je..
anggaran 10 minit perjalanan...
dekat sekeliling hostel ni byk kedai..
shopping mall ade...
everythings lah senang kate...
tp bersyukur lah dengan kemudahan yg ade.. :)
mybe esok kami nk keluar..
beli brg skit..
lagipon orientasi ari ISNIN baru mula...
yippy!!

the end....

p/s : azam aku tahun baru 2011 ni nak study betul2 xnak kecewakan parents  :)

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)