Friends

Sunday, January 23, 2011

In Memory 20012011

salam dan selamat mlm...
pernah kah kalian minum ice blended chocolate without straw?
tambahan pula kt SECRET RECIPE di Berjaya Times Square?
bhahaha... aku dah terkena..
mybe ramai sgt customer...
kami just singgah SR sebab penat berjalan..
hanya WINDOW SHOPPING..
window shopping kah??
padahal aku bantai beli 2 beg *wink*wink


ini lah tmpt nye...
btul2 kerusi yg kt belah luar tu..
kt dlm dh pack ramai sgt org...

lebih kurang mcm ni la bentuk nya..
tp yg aku dpt XDE STRAW...
hahaha...
aku dok belek2 gelas tu..
ingat tertimbus dlm tu..
rupe2 nye memang xde langsung straw...
si Kina & Eeza x tahan gelak...

pinjam gelak budak ni kejap...
hahahahaha
in memory beb..
then pelayan tu dengan sengih2 bg la straw tu kt aku...

done!


No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)