Friends

Friday, August 19, 2011

Where's My earphone ?





Assalamualaikum wbt. Tension aku mlm ni. Even ade headphone tapi EARPHONE lagi bermakna tau. kalau pakai tudung g kolej, x kan aku nak pakai HEADPHONE? sebab aku ni kalau mengantuk dalam kelas time lecturer ajar, aku sumbat EARPHONE dengar lagu @ radio. tapi kalau dah xde, habis la aku. x kan nak beli baru. aku on je nak beli baru tapi esok kelas pagi pukul 8. kedai x bukak lagi. nak yang NOKIA punyaa. x mau yang jenama lain. *demand* lantak aku la duit aku kan. tapi sampai laa ni aku pk mane aku letak earphone. either aku yang careless sendiri or hilang tercicir. itu x dapat dikenal pasti. yang PASTI nya xde pd aku sekarang -,- esok dah la kelas smpai pukul1. konfirm aku mengantuk. eh eh, esok sabtu. pun ade kelas :( nak buat mcm mana. ni ni mana earphone aku. aku dah geledah loker dlm bilik. XDE. meja study aku kat luar XDE. ade orang pinjam ke semalam. serius memang aku x ingat  kat mne earphone aku -,- sdeyy woo. seINGAT aku la, semalam mase dlm kelas sir Haneef, aku ade pasang earphone. time tu memang boring gle. blaja pulak grammar. asyik menguap je la aku. time dia suruh buat latihan, aku duk pasang lagu. huhu. nakal punya student. *sorryy sir semalam boring yg amat dlm kelas, thats why sy pakai earphone pasang lagu* and berbalik kpd tajuk utama di atas, cewaahh skema pulak. KE MANA KAH MENGHILANG NYA EARPHONE aku ? sdeyy woo. xtau kenapa. xkan dia merajuk kot, sebab dr semalam malam aku guna HEADPHONE bukan EARPHONE. pagi ni time aku buat tutorial, aku guna HEADPHONE bukan EARPHONE. adoyyy. masih terfikir mane lah gerangan nya earphone ni ??

haah mcm ni la bentuknya earphone tu. sebelah kiri earphone aku tu ade balutan salotip -,-




mood : =,=



No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)