Friends

Saturday, August 6, 2011

Tired Of Waiting



assalamualaikum wbt.. waahh tajuk entry nak belagak omputih *eh ada aku kesah* ini blog aku, sukehati aku la nak letak tajuk ape2 pun.. *abaikan TAJUK ENTRY*.. so far bulan Ramadhan ni ok je la.. dah masuk puasa ke 6.. mlm terawih ke7 :) bagus la kpd sesape yg rajin g terawih.. 

pagi tadi ada kelas.. kul8 pagi lak uwh.. atoyai... eh tengok kalendar hari ni hari ape ? SABTU.. pelik la kolej ko buat kelas hari sabtu.. bukan sabtu je.. esok bersamaan hari AHAD pun ade kelas..



bengong ke tak ? weekend orang buat santai2.. ni ada kelas.. esok kul11 - 5pm :( plus ada practical for pessary and suppository :P

 ni la pessary nama nya salah 1 vaginal dosage form

*jangan ingat gambar lucah pulak*

-suppository

kami kena dispense kat patient mcm mana cara penggunaan dosage form di atas -,-'
lemah la den bab berinteraksi dgn orang.. *kalau x nak dispense better resign sekarang :kata2 lecturer ku* jadi pharmacist ni bukan sekadar BUAT UBAT sahaja.. kdg2 org slh anggap kpd profession pharmacist ni..

tadi kan aku dengan Yenda a.k.a Hidayah pegi TBS a.k.a Terminal Bersepadu Selatan sebab nak pg makan2.. beli tiket balik raya..

*ni gmbr pinjm fb..

destinasi : Kota Tinggi
jam : 9am
tarikh : 25hb Ogos 2011

*bus yg selalu aku naik*

even 22hb tu dah boleh balik sbb xde kelas.. tp aku ambil keputusan nak stay jap.. lepas elaun bulan ni keluar around 23, 24 @ 25hb kami nak g shoppinh skit untuk raya.. hehehe 
kasut raya aku dah beli td kt TBS.. even mahal, tp xde la mahal mana pun.. aku berkemampuan untuk membeli. aku x minat yg heels2 ni.. buat sakit kaki aku je.. aku just beli kasut yg flat but nice..

lebih kurang mcm ni la..

ok la sampai sini dulu.. nak sambung layan you-tube.. ape lagi kalau bukan K-POP :)


No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)