Friends

Monday, August 22, 2011

I'm Back



Assalamualaikum dan salam sejahtera. Nak bagitau yg sekarang ni aku dah kat rumah. Yeeaa rumah kat Johor. HAHA awal x aku balik. Actually tiket aku 25hb Ogos 2011. tp dek kerana kerinduan yang amat pd family*poyo seyhh ayat*, aku memutuskan untuk balik awal. so aku dengan membe aku, Yana pergi la TBS tu. nak tuka tarikh balik ari ni. kami sangka panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari. tp td time aku sampai kota memang hujan pun. HEHE. but bukan itu yg aku nak story. nak cite pasal tukaq tiket ni. huh,berangin jugak kami td. 


aku : kak, nak tuka tiket boleh x?
penjaga kaunter (PK) : hah ?? nak balik bila ?
aku : hari ni. tiket sy 25hb tp nk balik awal. boleh x ?
PK : jap ea.  pastu ada la dlm 10 minit kne tunggu.


   *10 minit berlalu*


PK : sepatutnya x boleh. 


and dia terus je bagi balik tiket tu yg dah ditukar tatikh ke hari ini. BUT !!


yana : nak tuka tiket boleyy ?
PK : naik bus ape ?
yana : Maraliner ke Larkin
PK : xboleyy kalau maraliner susah
yana : tp yg kawan sy boley lepas pulak. pehal sy x boleyy ?
PK : kenapa nak balik hari ni bukan 25hb ?
yana : ada kematian, emergancy. sebab tu terpaksa balik ari ni.
PK : maaf, x boleey. kalau nak kne beli tiket baru
yana : *BENGANG*




and last conclusion, yana terpaksa beli tiket baru. perghh kalau tukaq tarikh ok je kot. banyak seat kosong td. GRR.. sabor je la dengan orang tu. kalau x nak bagi pun, manis kan lah muka. if ko ade masalah dengan laki ko, jangan lah bawak ke tempat keja kak oii. ni bulan pose tau. buat kurang pahala pose jek.  -,-




notabalikkampung : beli 3 pasang baju raya yeayy!!


No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)