Friends

Thursday, March 3, 2011

Kepenatan Menunggu




tgok kucing tu kesian dy...
letih yg amat...
aku pun penat + letih yg amat2...
tahu kenapa??
sebab hari ni BIG BOS from KKM dtg melawat kami...
ye la aku kan budak under KKM...
mule2 ade la org tuh suruh dtg kul8...
takut la diorang dtg lebih awal dr kami..
so kami menunggu la dr kul8..
sampai sana terus kena susun kerusi..
ye la kolej kami mane ade dewan...
itu la kelas itu la dewan... =.=
tp x kesah la...
MASALAHNYER~~~~~~~~
ingat dyorang dtg kt kolej dulu..
rupe2 nyer mereka pergi ke hostel kami...
perghh.. kne menunggu.. OK sabar~
tp kami kne tggu budak2 course lain yg blum hbis exam jugak...
AIYAKKK.. panas hati...
ini la konon nyer janji melayu... 
tp dr kul9 sampai kul2 td bru start program...
perghh meeting kejap jer..
ade la dlm 1 jam 1/2 je td...
angin je aku...
aku dh la pening kepala...
tmbh2 dengan sore bising2 dlm dewan...
GRRRR....

*psstt tp rupe aku kalau geram x seburuk ni..hehehe

p/s ::: esok kelas ganti CHEMISTRY 2 hour  :)


No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)