Friends

Saturday, March 5, 2011

Berjalan-jalan Seharian




alhamdulillah dapat jugak rest
ye la hari ni seharian aku dan roomate aku berjalan-jalan
bukan ke axis atrium yg seberang tuh

*ehsan google image

nk jugak pegi shopping mall yg jauh2
mcm Times Square

*ehsan google image

demand sungguh masing2
plan nak tgok wayang

*ehsan google image

tp malas pulak
so kami masuk TS tuh x sampai 1/2 jam pun
masuk sebab Dayah a.k.a Yenda2 (Dayah jgn marah) ^__^ nk beli beg
si Eeza a.k.a Eezy ( Miss Noreen je bole panggil) nk ketuk dinding bank
sebab ketidakcukupan duit
padahal semalam elaun buku dh masuk even separuh
bersyukurlah @_@
nk tau ade yg teringin sangat nk naik roller coaster(betul ke aku eja)
yg de kt situ

*ehsan google image

*ehsan google image

then aku dgn Keena dh addicted dgn teddy bear yg de kt situ


saiz dy agak besar lbey kurang mcm ni la
aku SUKA bear2 besar2 nih ;)
kami cadang nk beli teddy bear ni pas elaun masuk
like3 !! hahahaha~~~

then kami meneruskan perjalanan LRT ke ------> Masjid Jamek
haa bile aku dh kt sini bermacam2 la aku nk borong.. ngeeee
aku beli tudung,blouse,purse...
sume under rm100.. x sampai 100..
cukup2 rm60  :D


*ehsan google image

memang sesak la..
tmbah2 kalau time perayaan..
memang lenguh la lutut pe sume nk berjalan..
tp yg best nyer harga murah2..
itu kne pandai tawar menawar lg la...
next destination kami ialah -----> Jusco Maluri


*ehsan google image

kami pg sini pun sebab nk beli makanan..
cehh konon nak beli..
tp last2 makan kt situ jugak..
malas nk bwk balik...
memikirkan yg kami belum lapar..
kami sempat lagi BERSHOPPING!
sebab aku sempat lg beli 1 lg blouse :)
hehe nk buat cmne..
dah berkenan kan..
beli je la... hehehe


*haa td aku order nasi goreng USA yg kt kedai de tulisan
"MASAKAN THAI"
not bad laa... ^_^
then kami pun balik la ke Pandan Indah dlm kehujanan yg x berapa lebat...


mood :: penat tp seronok.. =)






No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)