Friends

Friday, September 23, 2011

MERDEKA



Merdeka la sangat kan kau mira..
ni baru sem 2 beb..
habis je exam td, terus kuar jln2 dengan roomate..
yang aku hangin nih pasal activity week cancel..
tp hri jumaat minggu depan ade majlis.. 
*konon majlis smbutan rya, time tu raya dah habis kott..
bengang aku dengan kolej nih..
*jangan sampai aku tembak kau. hhahahaha

bila fikir2 blik kenapa aku TERcampak kt kolej nih..
kenapa bukan KSKB ker ? SEGI ker ? haiyoo..
malas la nk pk..
dh sem 2 dah..
minggu depann start cuti midsem..
3minggu wooiitt..
ape aku nak buat time cuti midsem nanti..
aku ni ngah kumpul duit nak beli tiket konsert 2PM.. 
hehe insyaALLAH esok aku g Korean Wave tu..
masyuukkk~
rm120++ kott.. 
ingat murah ke hahh ??

KByee.

No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)