Friends

Monday, September 26, 2011

Enjoyable









ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera.. 
untung x aku dpt pergi KOREAN MUSIC WAVE 2011..
kat Stadium Merdeka tuuuhh..


tadaa ni lah tiket aku..


harga boleeyy tahan la..
aku amik free seating je..
kalau 2PM aku nak amik VVIP  *HAHA demand x aku
ni 1st konsert yang aku join..
before ni mne ade aku g konsert..
xde keberanian lagi..
thanks a lot to my dear friend Zaimah a.k.a Makmok...
hahah ske suki aku nak panggil dia ape..
dia panggil aku MayBelon  =__= *sumpah benci nama tu
dia yang offer tiket kat aku..
tahu aku ni memang minat dgn K-POP nih..
even bukan 2PM yang dtg, tp aku pegi jugak.. 

artis2 yng mai duk buat konsert tu mcm :


FT ISLAND  

PARK JUNG MIN 

GD, TOP & SEUNGRI


4MINUTE

TEENTOP

UKISS

hah hebat2 kan yang dtg tuhh..
tapi lagi hebat kalau 2PM yang datang  *xhabis2 dgn 2PM

OK la nak merehatkan diri..
kepenatan sangat2...

kBYEE...




No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)