Friends

Saturday, June 25, 2011

Girl's Day Out



assalamualaikum wbt.. 
 banyak duit aku keluar ari ni..
actually dr semalam lagi banyak dah habis..
sebab semalam pergi Pasar Malam..
lama xpegi sebab kelas habis lambat selalu..
so jadi kemalasan nk pergi..
tp kelmarin dapat pergi pun sebab habis kelas awal..
*thanks mr.chen
semalam beli baju tidur, blouse, short-pan, selipar..
even beli kt pasar mlm..
tp harga dia murah..
tu yang seronok beli kt pasar malam...
so pasni jangan nk ckp brand pasar mlm x bagus pulak :)
beli jugak CD Karak...

aku memang teringin lama dah nak tgok cite ni..
even kt pasar mlm je...
harga murah, kualiti bagus..
xde sekat2 or masalah..
dengan jaya nya aku, Eeza & Sakina tgok mlm td..
masing2 even "berani" tapi tgok jugak ;)
tp ending nya aku x puas hati sebab Shahir tu mati  :(


hari ni pulak aku, Eeza dan Kina kuar outing..
mcm biasa la itu aktiviti hujung minggu kami..
plan asal nak g Plaza Low Yat..
si Eeza nk beli adapter lappy dia..


aku pulak mencari brg2 komputer gak..
ingat nk beli pen-drive...
tp x jadi pulak...
akhirnya aku beli headphone, laptop sleeve...

 
warna biru gelap skit dri ni...
headphone aku pun warna biru jugak.. hehehe

comel kan :)
sebenar nya lah kan aku selsema lagi ni..
dah dekat seminggu aku selsema..
x baik2 lagi..
pastu aku melantak AIS je kejanya..

3 layer tea :)
 -mango cool blog + pearl
-cincau blog + pearl
-ice tea


HAHA1 sume berais.. terbaik...

tired, tired, tired
even tired tapi dapat tgok K-pop Hitz Talent Show kt Times Square td...
pengacara Jehan Miskin wehh..





live tgok dia :)
selain tu puas dengo lagu2 K-pop..
jeles nya pd yg dpt tiket free ke Konsert Beast 1st Jult ni..
kt Sunway Pyramid :(
nak jgakk !!!
ade yg dpt VIP Ticket lagi.. waaa lagi jeles ~
konsert SHINee bulan september ni..
best kan kalau dpt pergi :))
2PM bila nk dtg Malaysia ??




kesian 2PM dipinggirkan gara2 SHINee.. hehehe
tp i tetap dgn Wooyoung
 








notakakilenguh : isnin ada rehearsel penuh ICAN's Day ;)





No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)