Friends

Wednesday, June 15, 2011

Penakut , Excited



assalamualaikum.. siang td ada derma darah kt kolej.. ok aku darah O..tapi.. tapi... aku xderma pon.. sebab aku PENAKUT.. serius.. jujur ni.. aku x takut pd darah.. tp pada JARUM !! ouchh.. teringat time test darah dlu... besaw kot jarum nya.. xtahan beb... before that msg kt mama & abah.. they give me permission.. coz aku dah 19.. its up to me if i want to derma or not ? abah kate "derma je la, xsakit pun jarumnya, kalau xde problem" and i reply " abah, kakak takut.. jarum nyer tu tajam" +_+ teringat time PLKN dulu de derma2 darah jugak.. aku excited nk derma pas dpt permission from my parents.. TAPI.. TAPI.. last2 xley coz aku DEMAM... HAHA!! DEMAM TAKUT doktor kate.. tmperature 39'c kot mase tu.. kne la MC... klakar kot.. yg len sedap je dpt derma darah.. BUT.. BUT.. now aku x berani lagi nak derma darah.. ntah bila agaknya kekuatan tu nak datang.. T_T

pastu kena buat jurnal (english) by mr hanif.. tulis 1 entry about urself @ whatever... BUT... BUT... aku write entry blog tau la.. bahasa rojak habis.. rojak segala rojak semua.. but dy nak kami submit in every Friday ( lantakla BI aku berterabur.. ade aku kesah)

td aku cari pasal vertigo coz kelas pathology esok nk blaja pasal telinga.. lecturer suruh kami search info.. and i'm done part tu... 

NYTE~~



1 comment:

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)