Friends

Saturday, February 5, 2011

Jangan Membenci Seseorang ^__^




Assalamualaikum dan selamat petang...
dah berapa hari dah blog ni terabai..
bukan sengaja nk abaikan...
tapi line broadband ni mengganggu..
nak bukak facebook pun tergendala...
sikit2 kne reload balik page ni...
haiyaa manyak susah woo..
tapi xpe...
ni pun dah lebih 10x try update..
alhamdulillah berjaya  ^_^
haissh.. dah lari tajuk ni..
tapi xpe la...
blog aku kan...
suke hati aku la... heee
xde la aku rase nk post bnde ni lame dah...
JANGAN MEMBENCI SESEORANG, KELAK KAMU AKAN MENYAYANGINYA
sejauh manakah kebenaran nya??
utk pengetahuan kalian...
aku sendiri pernah merasai nya...
tapi zaman2 jahiliah la dulu..
now aku dah kembali ke zaman Islam..
di mana aku masih lg single..
jgn pulak fikir kalau single tandanya x laku...
haipp!!! dusshh!!!
aku tampar pipi mulut sape yg ckp mcm tu...
aku cuma mahukan keseronokkan utk diri aku sendiri..
sebabnya aku belum puas lg...
tu yg aku x fikir pun nk berdouble...
tapi pd yg bercouple di luar sana...
jgn marah dengan statement aku..
ini pandangan aku sendiri...
masing2 punya pendapat yg berbeza...
aku xde hak nak larang @ buat peraturan @ what ever...

^___^

cinta aku hanya kepadaMU...


p/s : aku tengah menyampah dengan someone yg duk menggedik....ewww..




No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)