Friends

Friday, February 11, 2011

Contest Blog Tercantik




waaah lame kan aku x join contest2 nih...

byk yg kwn2 tag contest kt aku..
tapi aku x sempat buadd..
huhu...BZ...BZ...

td aku jln2 BW kt blog membe2 aku jap..
tu yg terjumpa ini
tapi ade syarat2 nyer :::



  • mstilah warganegara Malaysia, kerakyatan indonesia or ngara2 lain, trus trbatal pnyertaannya..

  • pengguna celcom, digi or maxis

  • korang follow blog aku...

  • then comment kt post ni, tulis je "hai!!", kalu nk tulis lebih pn bleh, tp x boleh kurang..hoho..2 supaya aku boleh dapt korang pnya blog link..

  • kmudian, aok tggu la, shingga nama pmnang dipamerkan di blog ini...hndaklah korang slalu jnguk2 ke blog ini untuk tengok nma pmnang..

  • tu je la syaratnya...ha, lg satu, blog tmat pada 25 februari 2011 smpena my birthday..hoho..promote plak..



  • done!! ^___^



    No comments:

    Post a Comment

    just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)