Friends

Sunday, May 20, 2012

Untitled





ASSALAMUALAIKUM..


whoaa lama x menaip kat blog ni. ye lah dah start cuti baru ade mas nak menaip. ok aku dah start cuti semester. YEAYY dah habis sem 4 pon. finally. but bukan tu yang aku nak story. ade benda yang lebih penting dari ni.


TODAY is the day. after bace post from HERE yang ditag oleh cousin aku, Yanie kat fb. aku malas nak on9. tp ni dah terajin on9 bukak je la. aku ingat kan pasal ape. rupanya T___________________T



20 MEI 2009

aku form5 time tu. before that, "Yani at least kau sempat jumpa arwah buat kali terakhir. aku? x sempat pun sebab time tu x silap aku de exam or something. dapat tau pasal arwah pun sebab mak call *time tu kat hostel, otai bawak hp :p

Mak : *sedu-sedu. akak, abg cik dah xde. 
Aku : Mak jgn main2. benda2 mcm ni baik buat main2 tau. *hati dah x sedap
Mak : Betul kak. abg cik dah xde. dah meninggal
Aku : *diam

Xpuas hati dengan jawapan dari mak, aku call moksu. xsempat bagi salam, aku terus terjah tanya.

Moksu : Mira... abg cik dah xde T_____T
Aku : bbetul ke?????? inalillah....
*letak phone

bayangkan dalam usia muda mcm dia. time tu arwah baru f4. setahun muda dari aku. tp dah ajal. ALLAH lagi sayangkan dia dari dia menderita *__* aku beriya mintak abah aku amik kat hostel, tp mak x bagi sebab aku de exam *kot

dia antara cousin aku yang rapat sebab aku xde cousin yang sebaya dengan aku. dari kecik memang rapat dengan arwah. tp x sangka secepat itu dia pergi tinggalkan kami :( sekarang ni, pd tarikh ni, maklong, paklong dengan adik bongsu arwah sedang menunaikan ibadah umrah. 



bersama-sama lah kita sedekah kan Alfatihah untuk arwah. ALFATIHAH




No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)