Friends

Tuesday, March 27, 2012

I'm Back




Assalamualaikum dan selamat petang. hoho. lama rase aku x post something kat blog aku. sebenarnya x de idea nak tulis ape. ramai dah suruh aku update. tp seriusly xde topik yg nak diperkatakan. Ringkasnya aku dah masuk sem4. tahun kedua sem1. aku blaja kat mane? itu cari sendiri la. tp yg penting aku tajaan KKM a.k.a Kementerian Kesihatan Malaysia dalam bidang farmasi. sekarang ni dah masuk bulan 3, hujung bulan 3. baru je lepas midsem last week (sorryla aku bahasa rojak) kkk nak fully speaking memang x la kan. kalau fully bahasa Melayu, nanti boring pulak blog aku ni. tp aku tetap sama. tetap seorang yg addicted dgn KPOP dia. this year je, FT Island & SNSD dtg Malaysia. bila agak2nya Big Bang @ INFINITE nak datang buat khusert kat Malaysia ni? hoho 

yang latest ni aku tgok MBLAQ Hello Baby. comey je baby2 yang diorang kne jage tu. 



Lauren

Dayoung

Leo

now dah sampai episod 10 *wink*wink

kkkk bias aku pun bertambah dr 


Joon appa

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
v

Mir appa. kkk


ni latest episod diorang ^^

i miss infinite + tofu + nurung + coco =___=''

bye.




No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)