Friends

Wednesday, October 19, 2011

Maknae



Assalamualaikum dan selamat malam semua. Lama pulak rasanya x update blog ni. bukannya ape, sebab xde idea nk dipostkan. so itu yg mendiamkan diri je.enjoy je la gambar2 ni  ^_^



Hwang Chansung 2PM
 11 FEB 1990

wait. wait. sape xpercaya jgn baca lagi. sila keluar cepat. haha. yep, dia la ahli termuda dlm 2PM. badan tough, rupanya maknae. sdgkan my wooyoung ang ang *aku suka la nickname WY ang ang, cute je*  tua dr dia. ohhmyy. tp xpe dia tetap cute. 


Dongwoon B2ST
 6 JUNE 1991

nih lagi sorang. ade ke nampak dia ni muda sesangat dr Gikwang aku ? urm. *kne terima hakikat. maybe sebab ketinggian dia yg nampak dia lagi matured. do i care ? haha



Dongho UKISS
29 JUNE 1994

haa. ni lagi muda dari aku. hiash comeyy je aku tgok dia nih -,- tp aku tetap setia pd Soohyun 


Taemin SHINee
18 JULY 1993

umur bawah aku je ni. ahli muda dlm SHINee. tp bias aku more to Onew ♥ their group leader


Dongjun ZE:A
2 FEB 1992

ahli termuda dlm ZE:A. huisshh. percaya or not. ermm my bias lebih kpd dia lah 



Jinwoon 2AM
2 MAY 1991

owww. mate dia sungguh sepet bagai Rain ♥my bias nihh


Seungri Big Bang a.k.a V.I
12 DEC 1990

nampak mcm my bias Daesung yg maknae dlm group ni tp rupanya bukan.hee


Super Junior Kyuhyun
Kyunhyun Super Junior
3 FEB 1988

wooww. ni pun maknae jugak. ingat kan Hee-chul ker. siapa2 je la yg penting my bias Ryewook bukan maknae.


ss501 Kim Hyung Joon
Kim Hyung Joon SS501
3 AUGUST 1987


waa. dia ni abg kpd Kim Kibum UKISS tu. serious muka depa dua lebey kurang jaa. nama pun adik beradik kan. selalu kena buli dgn ahli group yg lain hehe. my bias




Mir MBLAQ
Mir MBLAQ
10 MARCH 1991


dlm group ni bias aku leader depa Lee JOON. tp okey what dia ni jadi maknae MBLAQ. muke shuwiiit. *gedix jap



CN Blue Lee Jung Shin
Lee Jung Shin CNBLUE
15 SEPT 1991


dia ni bassist and rapper band ni. hehe my bias




Max Chang Min
Max JYJ
18 FEB 1988


urmm. muke comel




FT Island Choi Min Hwan
Choi Minhwan FT Island
11 NOV 1992


maknae dlm FT Island. drummer yg sgt comeyy





ChangJo TeenTop
16 NOV 1995


last but not least maknae dlm Teentop. my bias is Chunji




okbhai. nytess..



No comments:

Post a Comment

just tinggalkan komen kalian di sini yaa :)